Welcome!

Contoh Karangan UPSR: aku sebagai otak manusia, by
Contoh Karangan UPSR
Name:Kedah
Title:aku sebagai otak manusia
2018-01-15 21:16
Aku otak manusia.Aku merupakan organ yang paling penting.Aku terletak di dalam kepala manusia  
 
    Tuan aku menggunakan aku until berfikir.Aku juga digunakan until menilai sesuatu perkara baik atau perkara buruk.Seluruh tindakan manusia dikawal oleh aku.Aku organ utama kepada utama kepada manusia.  
 
Selepas it,aku merupakan sistem saraf pusat yang berfungsi untuk menyampaikan utusan antara bahagian badan.  

 

ishwar, (2018-02-14 23:58)
karangan ini sangat baik..ggggggggggggg mulut awak banyak ahh  

 
Chang kia su, (2018-02-02 15:47)
So short to do or lazy?
 
Farisha, (2018-01-16 20:01)
Saya setuju dengan apa yang kawan baik saya cakap tu
 
Ain maisarah, (2018-01-16 20:00)
Kenapa nak gelakkan dia nye ggggg dia tersalah buat sepatutnya awak bagilah teguran yang baik untuk dia bukan main gelak je awak ni saya tak pernah tengok awak bagi teguran yang baik baik belaka 😐
 
Gggggggggg, (2018-01-16 19:57)
Itu pun tak tau
 
Gggggggggg, (2018-01-16 19:57)
Kenape karangan awak tu ada untill kene betulkan ni sepatutnya bahasa melayu bukan bahasa inggeris😂
 
Aishah , (2018-01-16 19:55)
Ini karangan ke ulasan kalau karangan panjang kalau ulasan pendek. 😁
 
Submit a comment:

Name